10 Kasım 2011 Perşembe

Git


GIT...


Benim kollarimda uyuyup, henüz uyanmadan...
Baska vücudu özleyeceksen
Düşlerimi alda Git.

Git !
Sende Gitmeler Dizginsiz
Bende Sevemeler
başka türlü mutlulugu isteyemezsin

Benim vücuduma sarılıp
baska tende huzur arıyorsan,
uyuma omuzumda;
gözlerin açik dursun
akşamdan sabaha...
Bu Riya yı kaldırmaz yakınlık

masmavi
gecede
   Sessiz,
      devinimsiz

Bulut ol, buhar ol
düs peşine sevgilim
Yitirdiğin;
bir çift gözde
tek bir damla ise
Aşşaği
Hep Aşşağı düşerken saydam
Ay ol karanlık
Sen: güneş ol aydınlık
Gece git!
gündüz gel.

Benim bahçemde yaban otlarını kopartıp
Zaten bir işe yaramazlardı; diyorsan..?
Çiçeklerimin kokusunu tanıyamazsın
Git!
Anlayamazsın ellerımın
Ebrulı dokunuşlarını…
Git ve uzak dur
pembe hayallerimin kir evinden

Beni sevdin!
sevginle mest ettin
fakat;
Baska aşklar aksettin
    gecenin parlayan yüzüne
Fersah fersah...

O zaman bilemezsin!
kırmızı
ve siyah renginin
bir baska Ademoğluyla
bizi nasil cehenneme yakin ettiğini
Göremezdin; kokusu cennetidiyse Aşkımızın.
ve al yaprak tadını dudaklarımın
ayıramazsın sırat gibi
Nefesimi çek içine
  ve git gidebildigin yere

Kelimelerim sana
uzagi yakin ediyor.
sen gene illede ille diyorsan
baska diyari arzulamadan... Git.
tutuklusun
Yanimda,
Gülümsemelere Mahpussun
Gönlümü bana bırak
sonrada Git
Yada hiç ayrılmayacakmış gibi
sarılma öyle

Git...Erol Elmas

26 haziran 11

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Siir,Roman;öykü